Klachtenprocedure

Ik heb een suggestie!

Neem contact met ons op en laat ons weten wat je opmerking, vraag, idee of verbeterpunt is. Uiteraard krijg je een reactie.

Ik heb een klacht!

Een vervelende ervaring kunnen we niet ongedaan maken. Wel kunnen we de situatie hopelijk een positieve wending geven. Bovendien leren we graag van onze fouten!

  1. Klantenservicepagina's:
    We vragen je om eerst onze Klantenservicepagina's te raadplegen. Je vindt deze onderaan elke pagina. Misschien vind je hier een logische verklaring voor de onverwachte gang van zaken.
  2. Contact opnemen:
    Je hebt onze Klantenservicepagina's bekeken, maar je bent nog steeds niet tevreden. Neem in dat geval contact met ons op. We zullen binnen zeven dagen een inhoudelijke reactie geven op je klacht. Hopelijk vinden we samen een oplossing én kunnen we deze situatie in de toekomst voorkomen.
  3. Geschillencommissie:
    Als je er niet uitkomt met onze Klantenservicepagina's of via contact met ons, dan is het mogelijk om je klacht voor te leggen aan de Onlinegeschillenbeslechting van het Europees ODR Platform.